ДЕЛЕГАЦІЯ М. КРЕМЕНЧУК ВІДВІДАЛА НІМЕЧЧИНУ

З 22 по 27 листопада 2021 року делегація трьох муніципалітетів з Кременчука, Ужгорода та Броварів перебувала з ознайомчим візитом на території Німеччини. У складі кременчуцької делегації керуючий справами виконкому Руслан Шаповалов, директор КП «Інститут розвитку Кременчука» Павел Бедрацкий та заступник директора з проектної діяльності КП «Інститут розвитку Кременчука» Оксана Кузьменко.
В рамках навчальної програми вивчали досвід Німеччини у питаннях туристичного розвитку, а також крафтових виробників та креативних індустрій.
Перша локація – музей під відкритим небом @Феррополіс, який розташований на півострові поблизу містечка Грефенхайніхен у Східній Німеччині. Раніше тут був великий вугільний кар’єр, який після закриття у 1995 році перетворили на експозицію музею просто неба, а «експонатами» музею стали величезні промислові машин, які працювали у кар’єрах. Музей використовують як майданчик для проведення музичних фестивалів і концертів у Німеччині.
Дуже вразила зустріч з представниками туристичної асоціації регіону світової спадщини Ангальт-Дессау-Віттенберг. Місто Вітенберг у XVI столітті було великим центром культурного і політичного життя Німеччини, зіграло помітну роль на початку Реформації, було місцем діяльності Мартіна Лютера, який написав 95 тез. Тому туристична робота зосереджена у підтримці та розвитку саме історичної спадщини регіону. У регіоні є 2 туристичних центри, які займаються маркетингом території та музей-панорама Віттенберг 3600 , де «оживає» історія міста Лютера. Це тихе спокійне туристичне місто з населенням близько 45 тис. осіб.
У Віттенберзі делегація мала зустріч бургомістром паном Йохеном Кірхнером, який розповів про економіку міста, про місцеве самоврядування, про життєдіяльність міста в умовах пандемії (https://www.amt-breitenburg.de/)
Наша делегація відвідала також і місто Магдебург, побувала у туристичній мережі B2B Саксонії-Ангальт. Вразила онлайн платформа туристичної мережі (https://www.tourismusnetzwerk-sachsen-anhalt.de/), яка охоплює всі базові галузі, які відносяться до туризму, а це і туристичні маршрути, готелі, контакти, кафе та ресторани, нерухомість, туристичні організації, юридичні та фінансові консультації, а також робота та подальша освіта. Наразі актуальним питанням є висвітлення інформації про туризм в умовах пандемії.
Цікава зустріч відбулась з представниками Goslar Marketing GmbH https://www.goslar-marketing.de/. Компанія, яка займається туристичним та економічним розвитком міста. Основними завданнями організаціями є маркетинг, робота з пресою, збір та обробка інформації про туристів, висвітлення подій та огляд щотижневих ринків.
У місті Гарц відвідали туристичний маршрут «Стежка верхівками дерев», який знаходиться біля підніжжя Бургберга, та проводить туристів над старими кронами дерев Холодної долини. Під час прогулянки туристи ознайомлюються з інформацію про лісову галузь, природу та навколишнє середовище. https://www.baumwipfelpfad-harz.de/ueber-uns/
На жаль погода завадила відвідати Національний парк TorfHaus https://torfhaus-harzresort.de/, проте на зустрічі у семінарській залі станції рейнджерів керівник парку розповів про організацію роботи парку, концепцію захисту та співробітництво. Національний парк TorfHaus фінансується Європейським фондом регіонального розвитку.
Щиро дякуємо організації GIZ Ukraine за організацію візиту, добірку локацій та координацію зустрічей.
Впевнені, що навчальний візит стане фундаментом для розвитку туризму у Кременчуці.
Навчальний візит відбувся в рамках проєкту «EU4Business: Конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», який спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Мета проєкту – створення кращих умов
для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.
EU4Business – ініціатива Європейського Союзу, яка допомагає малим і середнім підприємствам у країнах Східного
партнерства – Вірменії, Азербайджані, Білорусі, Грузії, Молдові, Україні. Детальніше: www.eu4business.org.ua