Вісім візитів до посольств, один-закордон, а ще конкурси та інші досягнення: як у 2018 році працювала молодіжна дипломатія у Кременчуці

Извините, этот техт доступен только в “Украинский”. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

За звітом директора КП Андрія Мельника. 

 Рух молодіжної дипломатії у Кременчуці існує з 1999 року. Про це днями на нараді в мерії Кременчука заявив директор комунального підприємства «Інститут розвитку Кременчука» Андрій Мельник.

За його словами, рух молодіжної дипломатії у Кременчуці розпочався зі створення перших центрів дитячої (народної) дипломатії на базі Кременчуцького ліцею №4, Кременчуцької гімназії №5 та школи №20.

Поступово центри дитячої дипломатії та євроклуби створювались практично у всіх загальноосвітніх закладах міста.

Найбільш активними центрами були і залишаються центри дитячої дипломатії та євроклуби закладів загальної та середньої освіти №№ 1, 9, 12, 16, 19, 20, 26, 28, Кременчуцького ліцею №4 «Кремінь», Кременчуцького ліцею №5 ім. Т.Г. Шевченка, Кременчуцького ліцею №10 «Лінгвіст», Кременчуцького ліцею №11 «Гарант», Кременчуцького ліцею №25 «Гуманітарний колегіум».

Серед кращих керівників центрів — Надія Волосян, Сергій Павленко, Тетяна Процько, Тетяна Островська, Тетяна Малько, Наталія Панова, Вікторія Пермякова та інші.

Основні напрямки роботи центрів дитячої дипломатії:

—  вивчення культури та традицій народів світу;

—  вивчення та практичне застосування навичок спілкування з представниками іноземних країн, інших культур;

—  вивчення основ дипломатичного протоколу;

—  вміння представити своє місто, свою школу, країну тощо;

Інструменти навчального процесу:

—  зустрічі з іноземними та українськими дипломатами, відвідання іноземних посольств у рамках програми «Кроки до пізнання світу»;

—  проведення круглих столів, форумів, асамблей юних дипломатів;

—  організація вікторин (конкурсів рефератів) з історії, географії, культури іноземних країн тощо.

Підсумки проведеної роботи та досягнення:

 

Ресурс